10 śmiertelnych grzechów marketingu wg Kotlera [+infografika]

błędy marketingowe

Przetrwanie firmy na dłuższą metę nie jest możliwe bez sprzedaży. Ta z kolei bazuje na aktywności firmy w zakresie marketingu. W dzisiejszym wpisie przytaczamy listę 10 grzechów głównych marketingu, sformułowaną przez Philipa Kotlera. Wszystko w skrótowej formie infografiki. Zapraszamy do pobierania!

Lista 10 grzechów… pochodzi z książki Philipa Kotlera pt. Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. Osoby zainteresowane rozwinięciem każdego z 10 punktów zachęcam do lektury tej książki.

Sprawdź czy Twoja firma nie popełnia któregoś ze śmiertelnych grzechów marketingu – one zawsze dużo kosztują!

Poniżej obiecana infografika.

10 śmiertelnych grzechów marketingu wg Philipa Kotlera.

PODOBAJĄ CI SIĘ TREŚCI NA BLOGU?

Dołącz do subskrybentów newslettera, aby otrzymywać ciekawe treści, które pomogą Ci zatroszczyć się o bezpieczeństwo Twoje i Twojej organizacji.

KLIKNIJ W PONIŻSZY PRZYCISK!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

20 − 11 =

error: Content is protected !!