Przetrwanie firmy na dłuższą metę nie jest możliwe bez sprzedaży. Ta z kolei bazuje na aktywności firmy w zakresie marketingu. W dzisiejszym wpisie przytaczamy listę 10 grzechów głównych marketingu, sformułowaną przez Philipa Kotlera. Wszystko w skrótowej formie infografiki. Zapraszamy do pobierania!
Lista 10 grzechów… pochodzi z książki Philipa Kotlera pt. Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. Osoby zainteresowane rozwinięciem każdego z 10 punktów zachęcam do lektury tej książki.
Sprawdź czy Twoja firma nie popełnia któregoś ze śmiertelnych grzechów marketingu – one zawsze dużo kosztują!
Poniżej obiecana infografika.
PODOBAJĄ CI SIĘ TREŚCI NA BLOGU?
Dołącz do subskrybentów newslettera, aby otrzymywać ciekawe treści, które pomogą Ci zatroszczyć się o bezpieczeństwo Twoje i Twojej organizacji.
KLIKNIJ W PONIŻSZY PRZYCISK!