10 śmiertelnych grzechów marketingu wg Kotlera [+infografika]

błędy marketingowe

Przetrwanie firmy na dłuższą metę nie jest możliwe bez sprzedaży. Ta z kolei bazuje na aktywności firmy w zakresie marketingu. W dzisiejszym wpisie przytaczamy listę 10 grzechów głównych marketingu, sformułowaną przez Philipa Kotlera. Wszystko w skrótowej formie infografiki. Zapraszamy do pobierania!

Lista 10 grzechów… pochodzi z książki Philipa Kotlera pt. Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. Osoby zainteresowane rozwinięciem każdego z 10 punktów zachęcam do lektury tej książki.

Sprawdź czy Twoja firma nie popełnia któregoś ze śmiertelnych grzechów marketingu – one zawsze dużo kosztują!

Poniżej obiecana infografika.

10 śmiertelnych grzechów marketingu wg Philipa Kotlera.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 × 4 =